Jak znaleźć pracę w Irlandii

jak znaleźć pracę w Irlandii

Na chwilę obecną praca w Irlandii nie stanowi już najmniejszego problemu. Zielona Wyspa stoi otworem dla emigrantów praktycznie z całej Europy. Poszukiwani są pracownicy zarówno fizyczni, jak i osoby wykwalifikowane, które są specjalistami w swojej branży. Znaleźć pracę na Wyspach można  naprawdę bardzo łatwo. Najwięcej ofert pracy znajduje się oczywiście w Internecie, więc z powodzeniem poszukiwania pracy za granicą, można już rozpocząć siedząc wygodnie w fotelu w swoim ojczystym domu. Do wyboru mamy liczne źródła: portale pracy, serwisy rekrutacyjne, niepubliczne agencje pośrednictwa pracy i wiele wiele innych.

Przebywając na terenie Zielonej Wyspy możemy skorzystać z publicznych służb zatrudnienia tzn. FAS Employment  Services  and Employment  Programmes. Informacje o ofertach pracy można uzyskać w biurze regionalnym FAS, bądź na stronie internetowej: www.fas.ie, na której można także złożyć swoje CV i wówczas pracodawcy będą mieli dostęp do naszej kandydatury. Do publicznych służb zatrudnienia należą także Europejskie Służby Zatrudnienia – EURES. Irlandzcy doradcy z sieci EURES pomogą w znalezieniu odpowiedniej pracy oraz posłużą doradztwem w zakresie warunków zatrudnienia, jak i ogólnie rzecz biorąc życia na terenie Irlandii. Warto też przeglądać codzienną prasę z rubrykami z ofertami pracy. Najbardziej popularne są: The Irish Times, The Irish Independent, The Evening Herald, The Daily Business Post.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *